nellymoberg

Så bra

Publicerad 2012-11-30 15:21:12 i Vår,

Jag är så jäkla bra som klarat av veckans två små utmaningar! 
 
Efter jobbet i onsdagskväll var jag på Rånkurs. Var lite smått nervös för den med tanke på vad andra sagt om den, men det var ju ingenting. Intressant och bra. Efter teorin fick vi gå ner i butiken och vara med eller titta på när ett låtsasrån skedde. Hoppas jag slipper bli rånad...
 
Igår hade jag upplärning på att stänga butiken och var därmed tvungen att ropa upp i butikens högtalarsystem... Något som jag lyckats undvika under hela hösten och var riktigt nervös för. Att jag oroade mig inför detta känns mest tramsigt nu i efterhand då det var allt det andra som ska hinnas med innan stängning som var det svåra. Som tur är får jag mer upplärning nästa veckan!
 
Nog om jobbet, nu har jag långhelg och en massa roligt inplanerat de kommande 2 dagarna :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela