nellymoberg

Frisk

Publicerad 2012-12-20 12:34:41 i Vår,

Även fast det var väldigt trist att ligga hemma hela dagen i måndags verkar det ha fungerat för idag, onsdag känner jag mig så gått som frisk! Att jag var ledig igår hjälpte ju också en del.
 
Igår var jag och Elin nere på stan och fikade med Ronja och jag lyckades bli klar med alla mina julklappar! Hur jag ska få med dem hem är dock ett litet problem...
 
 
Detta var vad jag hann skriva igår eftermiddag innan Anna störde mig (på ett bra sätt!) och vi skypade tills det var dags att gå till jobbet!
 
Igår jobbade jag stängning och idag jobbar jag bara till 21 och ska därefter hem och julmysa med kollektivet! Efter det ska jag sooova och sen ska jag åka buss och titta på alla Glee-avsnitt jag missat och sen är JAG I SKÅNE! Woop. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela