nellymoberg

Tisdag - ledig!

Publicerad 2012-04-17 10:31:59 i Vår,



Fick ett långt mail av chefen precis med allt vad som händer imorgon. En kollega är på ferie och därför har jag blivit satt som vaktleder onsdag och torsdag. Det känns lite konstigt att det är jag som ska bestämma över de i alla fall 40 år äldre kollegorna när jag bara varit där i hm, två månader? Men det känns också roligt att chefen säger att jag är flink och därför litar på att jag klarar det!

Imorgon är det även personalmöte! Och etter på ännu ett möte för oss nyanställda. Det blir en lång dag med tanke på att jag börjar redan 07.00 men det känns absolut okej i och med att vi får betalt för tiden plus att vi får pizza! 

Idag är jag ledig. Har gett mig fan på att somna i tid ikväll så idag tog jag mig upp kl. halv 7. Är sömning fortfarande. Nu håller jag på att plocka och tvätta lite och efter lunch tänkte jag åka in till byn och försöka hitta någon bra second hand-affär. Är verkligen i behov av lite nya kläder och månadens lön gav lite, lite utrymme för det.

Kommentarer

Postat av: Pappi

Publicerad 2012-04-18 17:55:29

då får du sjunga scean banans låt. här glider kingen in.

Ha det så gött tösen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela