nellymoberg

Onsdag - Powerpoints, busskort, bank id och tandläkare

Publicerad 2009-05-13 18:33:23 i Vår,

JA! Jag vet att detta är fjärde inlägget idag. Kanske borde sluta med att skriva veckodagen före så att ingen märker något...

Tänkte i alla fall berätta om hur det gick med sommarjobbet! Jag tog modet till mig och frågade Chefredaktören om han hade tänkt på det här med sommarjobb till mig. Han sa att han tyvärr inte hade något direkt men att jag stod högst upp på listan på folk som rings in! Sen fick jag en massa "du är ju så duktig" och liknande men vad gör det?
Jag hade nog hellre hört "Hon är så oduglig" och fått ett sommarjobb direkt.

Har i alla fall lyckats med något idag och det är som rubriken lyder:

  • Gjort en supervktigt powerpoint till Janne (chefen)
  • Åkt till Lomma och bytt ut mitt avmagnitiserade busskort
  • Varit på banken och försökt rätt ut det här med bank id:et
  • Varit hos tandläkare. Mina början till hål har INTE utvecklat sig, yey!

Har dessutom lyckats samla ihop lite saker idag.
Först en rouge/bronzer från hennes gamla låda (det verkade som de slutade helt idag, sorligt)
När jag satt och arbetade kom min "handledare" till mig och gav mig en bok (också från henneslådan). Det är nummer 9 i serien om Damernas detektivbyrå som jag älskar. Hon hade sett mig läsa ur 6:an på lunchen så hon hade hunnit knipa den åt mig. Gulligt!
Har dessutom fått låna en superbra Typografihandbok från en på Bildavdelning.



Inte dåligt va?

Nu lovar jag att det inte blir fler inlägg idag! Puss!

Kommentarer

Postat av: Ina

Publicerad 2009-05-13 20:12:36

Haha, nej. Men personen som kommenterade efter Line hade gjort det så skulle förlöjliga det hela lite mer :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela