nellymoberg

6 December - Jag-hinner-inte-nu-dag

Publicerad 2007-12-06 20:13:02 i Sommar,

Elias var här i söndags och hjälpte mig fixa till bloggen lite, så nu ser den i alla fall någorlunda ut. Ganska pinsamt att jag inte kan fixa sånt själv när jag går på It-media. Men vi lär ju oss fan ingenting.

Just nu sitter jag och äter, matvanorna idag har ju inte vara världens bästa. Vaknade vid 9tiden brevid Elias; åt tre mackor, stack till skolan halv 12, slutade 3, köpte risboll på mormors, åt en macka hemma vid 5, drack varm choklad. Nu sitter jag här med ännu en macka och ett choklad. Bra Nelly, BRA.
Dessutom åt jag pizza igår vid 9tiden med Elias.

Jag hinner inte idag alltså. Det känns som om jag verkligen inte hinner något nuförtiden.
Det jag hinner är, Skolan, åka buss, duscha, plugga, leka med elias. Äta om jag har tur.
Men jag är glad ändå.

PUSSE

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela